bip logo pomn1 grad

ePUAP www

Informacja o funkcjonowaniu Urzędu Gminy Lubartów

Szanowni Mieszkańcy Gminy Lubartów, w związku z rozwojem sytuacji zagrożenia epidemiologicznego w kraju, w trosce o bezpieczeństwo Państwa, Waszych bliskich oraz pracowników Urzędu Gminy Lubartów i jednostek organizacyjnych Gminy Lubartów od dnia 2 listopada br. do odwołania zostają wprowadzone zmiany w funkcjonowaniu urzędu.

Urząd będzie dostępny dla zainteresowanych w godzinach 7.15 – 18.00.

Wszelkie sprawy, niewymagające osobistego stawiennictwa, proszę załatwiać drogą pocztową, za pomocą poczty elektronicznej, przez elektroniczną skrzynkę podawczą ePUAP, jak również drogą telefoniczną.

Podstawowe dane do kontaktu:

  • Sekretariat: 81 855 35 86
  • Referat Finansowy: 81 854 59 14
  • Referat Podatkowy: 81 854 59 16, 81 855 20 12
  • Referat Inwestycyjny: 81 854 59 06, 81 854 59 05
  • Referat Gospodarowania Nieruchomościami (m.in. sprawy związane z geodezją i rolnictwem): 81 854 59 04
  • Referat Organizacyjno-Administracyjny (ewidencja ludności i dowody osobiste: 81 855 23 23, Biuro Pierwszej Obsługi: 81 854 59 00)
  • Referat Spraw Społecznych (m.in. sprawy związane ze świadczeniami rodzinnymi): 81 854 59 08
  • Centrum Obsługi Inwestora (m.in. sprawy związane z działalnością gospodarczą): 81 855 69 39

e-mail: Ten adres pocztowy jest chroniony przed spamowaniem. Aby go zobaczyć, konieczne jest włączenie w przeglądarce obsługi JavaScript.

Liczymy na Państwa zrozumienie i wyrozumiałość, w tej nadzwyczajnej dla nas wszystkich sytuacji.

Wójt Gminy Lubartów
Krzysztof Kopyść

 

on 14 październik 2020
Odsłony: 736