Drukuj

Projekt regulaminu utrzymania czystości i porządku na terenie ZKGZL

Utworzono: 24 lipiec 2019
Odsłony: 819

W związku z planowaną zmianą Regulaminu utrzymania czystości i porządku na terenie Związku Komunalnego Gmin Ziemi Lubartowskiej poniżej zamieszczamy projekt „Regulaminu utrzymania czystości i porządku na terenie Związku Komunalnego Gmin Ziemi Lubartowskiej”, który obowiązywał będzie od 1 stycznia 2020 roku.

Proponowane zmiany są wynikiem licznych wniosków mieszkańców o zwiększenie częstotliwości odbioru metali i tworzyw sztucznych, oraz racjonalizacji częstotliwości odbioru odpadów z nieruchomości niezamieszkałych. Pozostałe zmiany wynikają z uchwały podjętej przez Radę Miasta Lubartów w sprawie wystąpienia Miasta Lubartów ze Związku Komunalnego Gmin Ziemi Lubartowskiej.

Wszelkie uwagi i propozycje zmian prosimy zgłaszać do dnia 15 lipca 2019 r. na adres email: Ten adres pocztowy jest chroniony przed spamowaniem. Aby go zobaczyć, konieczne jest włączenie w przeglądarce obsługi JavaScript.

Plik projektu do pobrania >>

Opinia sanepidu >>